Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.11.2008 17:54 - Размисли3+ "Избори 2009"
Автор: orinavi Категория: Други   
Прочетен: 1471 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 17.11.2008 10:38


"Избори 2009" или които и да са други, почти никак не ме интерисуват. Много отдавна съм твърдо надпартиен. Че съм грешен - грешен съм, но защо да гласувам друг грешник да ме управлява? И той ще почне да ме лъже като предходните. Оше преди много години гласувах за Един Безгрешен да ме управлява и не мисля да променям статуквото. Не бих заменил с нищо управлението на Безгрешника с това на който и да е грешен властогонец. 
......................
.........................


Уважаеми г-н ...........  гласоподавателю, 
Извинявам се за закъснелия ми отговор. Но чаках прозрение Свише или поне да ми се яви баба Ванга на сън, за да ми подскаже изхода от дълбоката кризисна ситуация в който изпаднах след прочета на прелюбопитните Ви идеи от вашия блог. Но вместо това в просъница прелетя едно НЛО с Командир / първи пилот Куку и втори пилот / бордови инженер Дуку. И казаха:...... " ..К`во ??? Избори 2009 ??? ..Оправяй се сам !!!
И аз дълго се лутах в догатки дали правилно съм написал в самопредставянето си в блога ми "Продавач на илюзии" вместо "Купувач на илюзии". Или вас ви е овладяло някакво носталгично чувство от бригадирското движение под надслов ... "Дайте да дадем".
Но ако и двете ми горни предположения са грешни, най-вероятно описаните от вас утопични идеи да намерят плодородна почва в някой старчески дом за хора с пределна възраст в напреднала деменция. Успехът там може би ще ви е в кърпа вързан, като се има впредвид, че са живели дълго време в утопични идеологически илюзии и едва ли ще направят разлика с новото Битие. Но ако и там на случите на успех, пробвайте да обсъдите утопичните си идеи на чаша бира+текила / може и с 2 текили за по-бързо влизане в света на илюзиите/ на някое пенс-парти със саратника от блога ви - ...................
Мислех си още много неща да Ви напиша, но като се прибирах и си събух цървулките от щавена свинска кожа и изпаренията от тях разредиха твърде много и без това рядката концентрация на екстрата от дейността на полуживите ми мозъчни клетки. И за това седнах пред компютъра с чувствителна липса на реалистични идеи относно предложената за диспут тема: ... " Как да спасим Света от безумието му ?" За сега съм още на фазата как да спася себе си от селянията около мене. Но понеже аз съм дошъл от село и най-вероятно пак там ще се върна, вашата интелектуална безизходица си е ваш проблем. При неуспешни избори мога да загубя само вмирисаните си цървулки, завещани ми по наследство от бай Ганьо. Вашите благороднически терзания за спасението на Света, ви ги оставям на вас благородниците от инициативния комитет "Бригадирски илюзии".
Написаното от мене ако не става за друго, поне може да ви развесели когато седнете на "пичи масал" на бира+текила с другаря ...............................
С дълбоко уважение: Оринави
/ Оринави ми е нещо като псевдоним - ироним/



Тагове:   избори,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. reporter - Браво, изключително находчиво! ...
16.11.2008 18:02
Браво, изключително находчиво! Стилът на изказ е перфектен. Текстът сам по себе си обяснява защо българите не отиват да гласуват. Сега да можеше управляващите (пък и гласящите се да управляват страната) да прочетат този постинг, може би щяха да се засрамят малко (не от избирателите, от себе си) и да направят така, че имената им да останат със златни букви в историята на България.
Вярно е, че не всеки може да е Иван-Асен II, Симеон Велики или някой друг от великите ни предци, но днешните следовници може да направят опит страната ни да не изчезне от картата на света!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: orinavi
Категория: Други
Прочетен: 687357
Постинги: 275
Коментари: 288
Гласове: 2612
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930