Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.07.2010 11:28 - Виц
Автор: orinavi Категория: Други   
Прочетен: 779 Коментари: 0 Гласове:
1



Един се събужда на сутринта и гледа някаква грозотия до него в леглото.
- Ти коя си ма?
- Ама не помниш ли, ние снощи се обичахме. . .
...
- И на колко години си?
- Ти колко ми даваш?
Оня се вгледал в нея и казал:
- Е не, хората не живеят до толкова!

image


--------------------------------------------



Двама дървари в гората и между тях редица дървета. Единият се провиква:

- Хвърли ми брадвата!

- Дръж Пешо! Хвана ли я Пешо? Пешо, Пешо, защо мълчиш...!?
image

----------------------------------------------

Една тинейджърка се приготвя да ходи на дискотека и седи пред огледалото и се гримира. По едно време си изпуснала червилото и като се навела да го вземе майка й забелязала, че под поличката е...по нищо. Майката: - Надявам се, че не смяташ да отидеш на дискотека без гащи? - Мамо, ти нали като ходиш на концерт не си слагаш памук в ушите.   
image

----------------------------------------------


Днес получих sms от една мноого бивша приятелка: "Благодаря ти, че ме научи да правя свирки! Днес шефът ми купи мерцедес!"   

image


Тагове:   виц,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: orinavi
Категория: Други
Прочетен: 687474
Постинги: 275
Коментари: 288
Гласове: 2612
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930