Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.01.2011 13:53 - Бисерите на Батето
Автор: orinavi Категория: Други   
Прочетен: 2028 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 07.01.2011 14:18


Бисерите на Батето
Батето е кръстен на дядо си, който така и не му казал къде е заровил жълтиците. Това обаче не пречи на Славков да ръси словесни шедьоври през целия си живот - от соц и пост соцпериода.
***
- Г-н Славков, честит имен ден!
- Охо, благодаря, благодаря. Ако ще ми пращате подаръци, пращайте балерини! Друго не искам.
***
 Какво ще има на трапезата ви днес - повече свинско или повече винско?
- А, не, аз съм на диета. Какво ти свинско, днеска съм на качамак. Ивановден по мамалигарски...
***
На един Ивановден бяхме заедно с Иван Тенев, Иван Буйновски и още двама Ивановци от телевизията. Това се предаваше на живо. Имаше едно прасе в "Сръбска скара". Тогава обявих, че отменям българския Великден и българската Коледа и вече ще има само български Ивановден.
***
- Чувствате ли се по-специален с това име?
- Не, защото при нас е традиция децата да се кръщават на по-възрастните. Аз обаче съм горд с името си. Затова, когато се запознавам, се представям така - Иван, с извинение Славков. Защото какви ли не глупости се говорят по мой адрес като за Славков, но не и като за Иван.
***
Та и аз много си обичам името и затова, като стана начело на държавата, всички ще се прекръстят на Иван.
***
Навремето получавахме много писма от Турция и от Румъния в телевизията да пускаме повече Мустафа Чаушев и Лили Иванова. Срещам го Мустафата в коридора и му казвам сериозно, че почва да ме дразни и ще го прекръстя. Не може той да е по-търсен от мен.
***
"Пожелавам му да преспи с най-красивата си сервитьорка" - към именника Иван Ангелов, шеф на грандхотел "София". 





Бисер до бисер моя майньо льо ... УНИКАЛЕН Е !!!!

ЧЕСТИТ ИМЕН ДЕН АДАШ !!! 




Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: orinavi
Категория: Други
Прочетен: 686860
Постинги: 275
Коментари: 288
Гласове: 2612
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930