Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.04.2012 10:05 - :)))
Автор: orinavi Категория: Други   
Прочетен: 1602 Коментари: 0 Гласове:
2



 





Един ловец се изгубил в гората. Завалял дъжд и той се скрил в една пещера. Там видял едно малко мече. Уплашен той попитал мечето:
- Майка ти тук ли е?
- Не.
- Баща ти тук ли е?
- Не.
Ловецът удрил силно мечето и му казал:
- Знаеш ли как ме изплаши?
- Бабооооооооо – развикало се мечето.


                                          ***


По социалистическо време група студенти се явяват на изпит по политикономия. Излиза един - доволен, ухилен… Колегите му го питат:
- Какво стана бе?
- Скъсаха ме.
- А защо си такъв доволен?
- Това нищо не е, Пешо направо го арестуваха.





                                                ***


Един крадец влязал посред нощ в една къща, сигурен, че няма никой. Както си тършувал, чул един глас:
-И аз те гледам, и Исус те гледа. Поогледал се крадецът, не видял никого и продължил да тършува.
Гласът пак се чул: -И аз те гледам, и Исус те гледа. Светнал крадецът с фенерчето си и гледа един папагал.
-Ти кой си? - попитал крадецът. -Аз съм Методи. - отговорил папагалът.
-Какъв Методи? Това име на папагал ли е? -Абе и Исус не е име на доберман, ама виж как те гледа.....


                                            ***



Мъж и жена гледат " Стани богат". Жената е в добро настроение и иска секс. Мъжът обаче нещо не искал. Тя му се натиска, той не ще.
- Това окончателния ти отговор ли е?
- Да
Жената:
- Тогава ми остава " Звънни на приятел"!










.




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: orinavi
Категория: Други
Прочетен: 686832
Постинги: 275
Коментари: 288
Гласове: 2612
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930