Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.04.2012 21:18 - :)))
Автор: orinavi Категория: Други   
Прочетен: 1710 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 27.04.2012 21:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 



Петка се жали на Чапаев:
- Не ме приеха в университета, Василий Иванич. Скъсаха ме на историята. Попитаха ме кой е Цезар, а аз им казах, че е жребец от пети ескадрон.
- Моя е вината, Петка. Докато те нямаше, аз го преместих в седми ескадрон.
                       


                             ***



Зет се връща от погребението на тъща си. Минава под някаква стреха и изведнъж на главата му пада керемида. Вдига очи към небето и казва:
- Мамка й, вече е пристигнала...



                           *** 



Пациент влиза при доктора на 4 крака. Доктора го гледа с насмешка и му говори като на малоумник:
- Я да видим кой е дошъл? Ти кученце ли си, костенурка ли си, котенце ли си?
- Не бе, докторе, страх ме е от високото.

                          ***


Жена казва на мъжа си:
- Знаеш ли че никотина е бавно действаща отрова?
- А ти какво искаш, да пуша стрихнин ли?


                           ***



Боксов мач. Единият боксьор здраво млати другия. Вторият, целият в кръв и синини, накрая пада в нокаут и преди да изпадне в нокаут прошепва:
- Добре ми разправяше мама да стана шахматист…





                           ***



Подчинен казва на началника си:
- Добър вечер, г-н Петров.
- Каква вечер, сега е сутрин?
- Ами като ви видя, направо ми притъмнява…







Шефът води нов работник на работното му място и се обръща към останалите работници:
- Господа, водя ви нов колега. Моля, покажете му какво правите, когато мислите, че ви гледам отнякъде.









Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: orinavi
Категория: Други
Прочетен: 685194
Постинги: 275
Коментари: 288
Гласове: 2612
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031