Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.08.2012 08:04 - :))) Вицове
Автор: orinavi Категория: Други   
Прочетен: 2112 Коментари: 0 Гласове:
2






.









 Отишло магарето при лъва и го попитало:
- Защо ти си цар на животните, а не аз?
- Защото имам грива, имам голям пенис, а и мога да издържам на 30 минутен секс, а ти можеш ли?
- Ми мога - да- отвърнало магарето.
- Хайде да се пробваме - рекъл лъва.
Речено-сторено.Първо лъва опънал магарето и издържал точно 30 минути. След него започнало магарето.
На 20 мин. лъва притеснен помислил :" Какво ли ми правеше лъвицата , за да свърша по бързо. А, да въртеше си дупето " . Започнал лъва да си върти дупето, но магарето продължило.
На 25 мин. лъва сериозно притеснен, си мисли: " Какво още ми правеше. Хапеше ме по гривата" .Започнал лъва да се извърта назад и да го хапе по гривата.
На 27 мин лъва полустресиран:" Какво още....Аа, чешеше ми топките". Започнал лъва - върти дупето, чешеше магарето по топките. хапе го по гривата....
На 29 минутата магарето свършило и изревало с пълен глас:
- НЕЕ, ТИ НЕ СИ ЦАР, ТИ СИ БОГ!



                                     ***  



Иванчо решил да се научи да сваля мацки като брат си. Качил се в колата и зачакал... Брат му отива до площада, взима една мацка, кара я в гората и й казва:
- Да или не?
Тя отговаря:
- Емиии - едва се познаваме - не.
Брата казва:
- Тогава слизай от колата и ще си ходиш пеша.
Иванчо грабва колелото отива на катерушките, взима Марийка и я води в гората:
- Марийке, да или не?
- Еми да, Иванчо.
- Добре, на ти колелото, аз ще си хода пеша.








.



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: orinavi
Категория: Други
Прочетен: 685234
Постинги: 275
Коментари: 288
Гласове: 2612
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031