Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.11.2009 20:56 - Вицове ..- :)))))
Автор: orinavi Категория: Забавление   
Прочетен: 907 Коментари: 0 Гласове:
1




                                                        image         image   image

В социалното осигуряване:
- Казвате, че сте получили работна травма. Кой е виновен?
- Шефа.
- Каква ви е диагнозата?
- Бременност!

..........................


Момченце пита баща си:
- Татко! Как мислиш, тежко ли е да изгубиш жена си?
- Много тежко, синко. Практически абсолютно невъзможно, но аз все още не губя надежда

................................



По повод на кризата.
Един банков служител звъни на друг:
- Здравей, как е?
- Добре е.
- О, извинете, сигурно е грешка

..............................

Пътен полицай спира шофьор за превишена скорост.
- Ще ми вземете ли книжката? – пита той.
- Искате ли да се хванем на бас за 100 лева, че няма?
..........................

- Скъпа! Дълго мислих и реших! Ще трябва да се разделим! Беше ми много хубаво, но намерих по-евтино.

.............................

Продавач на лотарийни билети:
- Купете си билети, моля! Можете да спечелите милион!
- Оставете ме на мира! Нищо не искам да печеля!
- Имаме и такива билети!

....................................

Чука се на вратата:
- Кой е?
- Полиция! Отворете!
- Защо?
- Трябва да поговорим.
- А вие колко човека сте?
- Двама.
- Ами говорете си...

.....................................

Баща отива да прибере сина си от детската градина.
-Кой е вашия?- пита възпитателката.
-Няма значение. Нали утре пак ще ви го върна.

................................

Между съседи:
- Абе, комшу, цяла нощ тракате над главите ни!
- Нанасяме се!
- Ами през деня не може ли?
- Не може бе, човек. Там, откъдето изнасяме, през деня не може!

.................................

Попитали радио Ереван:
-Какво трябва да има на втора страница на упътването на Лада, Москвич и други подобни?
-Разписание на всички влакове и автобуси.

................................

Седи си един на една пейка с много тъжна физиономия. Идва при него друг и му казва:
- Защо си толкова тъжен? Какво е станало?
- Седни, ще ти разкажа.
Мъжът сяда.
- Проблемът е, че пейката е прясно боядисана.

.................................

Шефът уволнява секретарката си.
- Но защо, шефе? Аз така ви уважавам...
- Да, но по време на уважаването такова нещо ми лепна,
че и жена ми закачи от твоето уважение.

.............................

Катаджия спира черно Чероки:
- Направихте нарушение. Трябва да платите глоба.
Шофьорът:
- Слушай, приятел! Пари нямам!
- Лъжеш!
- Не лъжа бе! Заплатата ми е 200 лева!
- 200 лева? И караш Чероки?!
- Абе ти, какво искаш!? В казармата взимах 15 лева и карах танк.

.................................

Клиентка подозрително оглежда чифт обувки.
- Колко време мога да нося тези обувки?
- Мисля, че много дълго. До сега нито една клиентка не е идвала да си купува втори чифт.

..............................

- Не можете ли в вече да живеете честно? - пита съдията.
- Че кога - вие през цялото време ме вкарвате в затвора!

...............................

Мъж спи при собствената си жена. Посред нощ жената се стряска насън и вика:
- Бягай, мъжът ми!
Съпругът й веднага скача през прозореца. След 4 - 5 минути се прибира с думите:
- Жена, и двамата много сме се изнервили.

.................................

Мъж пита жена си:
- Какво ти каза лекарят?
- Каза, че трябва да се занимавам по-често със секс.
- Колко по-често?
- Ами двайсетина пъти месечно.
- Добре... От тях, два пъти можеш да разчиташ на мен.

.................................

Иконом докладва на лорда:
- Милорд, Вашата съпруга избяга с шофьора Ви.
- Виждате ли, Джон, бях прав, когато подозирах, че този шофьор има проблем със зрението.

................................

Между приятели:
- Защо имаш синина по бузата?
- Жена ми ме удари с тигана, след като разбра, че имам любовница.
- А по другата буза?
- Любовницата ме удари като разбра, че съм женен.

.........................

Млада жена, плачейки, отива при майка си:
- Мъжът ми ме преби.
- Мъжът ти ли? Нали вчера замина в командировка!
- Аз така си мислех.

...............................

- Мили, случвало ли ти се е някога през живота да поправяш хладилници?
- Никога.
- Веднага започвай, защото съпругът ми си идва...

...............................

Мъж заварва жена си гола в леглото с друг мъж. Възмутен изревава:
- Кво прави тоя там!?
А жената в екстаз:
- Чудеса! Чудеса!

.................................

- Продължава ли мъжът ти да те ревнува все така безпричинно?
- Не, вече си има причина.

................................

Между приятели:
- Съпругата ми взе всичките пари и замина!
- Щастливец! Моята също взе всичките пари, но си остана...

...............................

Две служителки си говорят:
- Шефът ми вдигна заплатата, като разбра, че съм дала на сина ми неговото име.
- И моята повиши, но за това, че не дадох на детето ми неговата фамилия.

...........................

- Изневерявала ли е Ева на Адам?
- Не знаем със сигурност, но учените твърдят, че човекът е произлязъл от маймуната.

..........................

Тя:
- Скъпи, искам да живея с теб дълго и щастливо!
Той:
- Скъпа, ако ти ще живееш щастливо, аз дълго няма да изкарам...

..............................

Девойка пита гаджето си:
- Скъпи, ние имаме вече тримесечна връзка. Не е ли време вече да ме представиш на семейството си?
- Няма начин - отговаря младежът. - Жена ми е на море, а двете ми деца са на село при баба и дядо.

.............................

Жена разправя на мъжа си:
- В живота си съм имала само двама истински мъже...
- Кой е бил първият?
- Абе, и двамата не ги познаваш...

.............................

Един мъж пуснал обява във вестника: "Търся съпруга".
На следващия ден получил стотина писма. Във всички пишело:
"Вземете моята".


                                                             image
                                                                  



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: orinavi
Категория: Други
Прочетен: 686788
Постинги: 275
Коментари: 288
Гласове: 2612
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930