Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.03.2010 11:45 - Вицове !!!
Автор: orinavi Категория: Забавление   
Прочетен: 1409 Коментари: 0 Гласове:
0



В съда обвиняемия:
- Прибирам се вкъщи, жена ми лежи в спалнята, прозореца отворен, а
отвън тича един тип. Хванах шкафчето и право върху онзи отвън.
Свидетел 1:
- Тичам си аз по алеята и изведнъж това шкафче на главата ми.
Свидетел 2:
- Седя си значи в шкафчето...

***

- Скъпи, не мислиш ли, че аз съм идеалната жена?
- Какво говориш, скъпа! Ти си много повече от идеалната жена!
- Колко повече?
- Към 50 килограма повече.

*****



- Трябва да уволним нашия шофьор. Днес за трети път едва не ме уби.
Мъжа:
- Е нека да му дадем още един шанс…


************

Мечо и Зайо отишли да ловят риба. На Мечо му останал само един червей и рекъл на Зайо:
- Оставих буркана с червеите ей там зад храстите, донеси го тука.
Отишъл заека за буркана, през това време Мечо уловил златната рибка.
Почнала рибката да се моли на Мечо да не я яде, щяла да му изпълни три
желания. Мечо се съгласил.
- Пър...вото, да съм богат .
- Второто, да имам замък .
- А третото остави на Зайо.
А през това време Зайо се провикнал от храстите:
- Мечо, да ти изсъхнат топките къде си скрил червеите!


****

Видимо пиян студент влиза на изпит и едвам профъфля:
- Гусн профешор, шшжжеее исзпиптате ле един пиян сжтудентт?
- Ми ше изпитам , що да не изпитам.
- Момччета..... ввнесете го!

*****


Един професор се опитал да се пошегува със студент.
- Е до тук добре, а къде се намира апендикса при жените?
Студента се усмихнал ехидно и веднага отговорил:
- Ами апендикса при жените е, още като влезеш и венага в ляво.


******


Студент на летището попълва митническа декларация!
Жената на гишето му задава въпроси:
- Sex?
- Всеки ден!
Жената смутена го попитала отново:
- Не господине, "мъж" или "жена"
- Няма значение....


****

Марийка се оплаква на майка си:
- Mамо, тате каза да не ходя с Иванчо, щото ми бил брат.
Mайката казва на Марийка:
- Не го слушай, той като че ли ти е баща...

****

На родителите на Иванчо им се приискало да прават секс, но живеели в
малка боксониера, и нямало къде да го изпратят и измислили как да се
усамотят. Казали на малкия Иванчо да излезе на терасата и да брои
колите които минават докато родителите му не му кажат, да спре.
Правили, какво правили след трийсетина минути му казали ...да се прибира. А той се прибира и барза да се похвали на майка си:
- Мамо, мамо пък леля Пенка правеха секс!
- И ииии да не ги видя?
- Не бе мамо и Пешо беше на терасата да брои колите.

***

- Кой е измислил секса?
- Как кой? Ами гърците! Нали те са измислили всичко!? След тях, обаче, римляните го усъвършенствали.
- Как?
- Като добавили жената ...

****

- Как си научила мъжа си да се прибира толкова рано?
- Много лесно. Прибира се за пореден път късно вкъщи, а аз се обаждам от стаята:"Пешо, ти ли си?"
- А, той?
- А, той е Иван.


****

Две бълхи се напили и едната казала:
- Пеша ли ще се върнем или ще си вземем котка?

****

- Що си толкова омърлушен?
- Одеве питах баща ми кое е най-глупавото нещо, което е правил...
- И?
- Само ме погледна без да каже нищо..

***

 Учител води курс по история на 20 блондинки. Първи въпрос:
- Къде се намира Америка?
Никол, една от блондинката става и намира Америка на картата.
- Браво! А кой е открил Америка?
19 блондинки стават и в хор отговарят:
- Никол!


****

Две блондинки си говорят:
- Преди месец се разделих с моя приятел. Днес като ядох банан и се разплаках...

****




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: orinavi
Категория: Други
Прочетен: 687493
Постинги: 275
Коментари: 288
Гласове: 2612
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930