Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.11.2010 16:29 - Малко смях
Автор: orinavi Категория: Забавление   
Прочетен: 883 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 18.11.2010 16:31


Един зевзек отива при един полицай и го пита:
- Господин полицай, на един полицай може ли да се каже "говедо"?
Полицаят ядосан:
- Не! Как ще може!
- Ами на едно говедо може ли да се каже "г-н полицай"?
Полицаят се замисля и казва:
- Може, разбира се!
- В такъв случай довиждане, г-н полицай.

========== image

Група луди пътуват със самолет. По едно време лампите в салона изгасват. В тъмното се чува вик:
- Не се плашете! Влязохме в тунел.

===========  image

В детската градина пристига комисия на проверка. Навсякъде - чистота, тишина, спокойствие...
- Как сте го постигнали? - питат шашнати хората от комисията.
- Ами разделихме децата на групи. - обясняват учителките и повеждат комисията по коридора.
На вратите - надписи:
"Много добри деца".
"Добри деца".
"Не особено добри деца".
"Лоши деца".
"Много лоши деца".
"Ужасни деца".
"Безнадеждни деца".
"Иванчо"

==============  image   image

Тича Мечо Пух при Прасчо и вика:
- Бързо, дай ми пушката!
Грабва пушката и изчезва. След пет минути се връща и влачи нещо голямо с едната ръка. В другата ръка носи буркан със сладко:
- Ама какви пчели съм намерил само, Прасчо! Погледни, вместо мед носят сладко, а даже и приказват!
Прасчо учуден пита:
- Приказват!? И какво приказват?
- Глупости приказва някакви.
- Аз съм Карлсон, "Аз съм Карлсон" - ей такива ги разправяше!


==============  image

Горбачов, Рейгън и Тато ги извикал Господ. Първо повикал Горбачов. След малко руснака излиза и реве.
- Какво стана бе?
- Ами Господ ми каза, че ако не съм престанел да казвам на хората, че не съществува щял да хвърли едно топче и да натисне едно копче и БУМ! ТРЯС! няма Съветски Съюз...
Влиза Рейгън. След малко излиза и той ревящ:
- С тебе пък какво?
- Господ ми каза, че ако не науча хората си, че не всичко е пари и бизнес ще хвърли едно топче, ще натисне едно копче и БУМ! ТРЯС! няма Америка...
На ред идва Тато. След малко излиза и се хили като заклан:
- ?!?!?!?
- Ей, голям майтап!
- Какво бе?
- Ами Господ ми каза, че ако не науча българите да не крадат и да не произвеждат некачествени стоки и...
- Добре де и какво натам?
- "ми свих му топчето и копчето, а на копчето пишеше Made in Bulgaria!


image




Тагове:   малко,


Гласувай:
2



1. naidobriq - Посмях се
18.11.2010 16:55
Учителката изпитва Иванчо;
-Иванчо каква форма ома земята?
-Ами кръгла госпожо.
-Докажи ги де.
-А няма да споря с вас,квадратна е тогава.
Благодаря са порцията смях...
Поздрави и усмивки......
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: orinavi
Категория: Други
Прочетен: 686965
Постинги: 275
Коментари: 288
Гласове: 2612
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930